Kızlar merhaba. Biz mama sandalyesini baby plus gourmet almıştık şu kahverengi olan var ya (görsel ekleyemedim) ama aldıktan sonra çok pişman oldum mutfağım küçük mama sandalyesi çok kaba ayakları falan çok yer tutuyor. Satıp normal uygun bi sandalye alayım diyorum sizce mantıklı mı? Kararsız kaldım. Sandalyenin oturma yeri 3 kademeli olarak geriye yatıyor bi de sandalyenin boyu ayarlanabiliyor alçalıyor ya da yükselebiliyor. Ama çok da ağır devamlı çekip kaldırmak zorundayım.