Kızlar selam bebeğim 2 hafta sonra 15 aylık oluyor. Ama hala yürümüyor fazla kafama takmaya başladım. 18 aya kadar süresi var biliyorum da işte. Kısa süreli taytay duruyor. Herhangi bir yere tutunup ayağa kalkabiliyor. Bir yerlere tutanarak yürüyor. Koltuk kenarında vs dediğim gibi duvar sandalye koltuk vs birşeylere tutunup ayağa kalkıp tutanarak devam ediyor. Biz ellerinden tutunca da adım atabiliyor ama iki elini değilde tek elini tutup yürütmeye çalıştığımda yürüyemiyor. Yani korkuyor gibi cesaret edemiyor. Sizlerden de böyle olan var mı merak ediyorum yazın nolur