Geçmiş olsun benim de bebeğim doğduğunda yüzük parmağında hafif bir sarılık vardı sonra 2 ay içinde tamamen sararıp düştü. 3 doktora götürdüm hiçbiri anlamlandıramadı net bişey söylemedi ben de hala merak ediyorum neden olduğunu öğrenirseniz benimle de paylaşırsanız çok sevinirim 🌸