SevgiOzd Merhabalar bebeğim aralık ocak ayında 9 10 aylık oluyor bizim buralar da kışın soğuk olur sizce mont mu daha kullanışlı oluyor yoksa kalın peluş tulumlar mı kararsız kaldım 🙂
defnevedoruk SevgiOzd benim kızım şuan 5,5 aylık normal mangodan mont aldım, peluş aldım hmden, bir tane de astronot mont alacağım çok soğuk günler için
kahvekokusuu SevgiOzd montla kucaktayken hic rahat olmuyordu o aylarda ben tulum almıştım daha rahat oluyor
durukusunannesi_ SevgiOzd peluş tulum çok rahat oluyor yenidoğan dönemi kışa geldi bizim ama onları giydirip çıktım şimdi de 1 yaş için alacağım yine peluş burası da çok soğuk bacakları da sıcacık olur ☺️
SevgiOzd defnevedoruk siz hepsinden de almışsınız bende bi tane alayım bu kışı atlatayım seneye giyemez nasıl olsa bu kış aldıklarımı diye düşünmüştüm ☺️
SevgiOzd durukusunannesi_ evet bacakları da sıcacık olur bende tulum almaya karar verdim teşekkür ederim 🙂
Asya3870 SevgiOzd bende tulum kullanıyordum geçen sene kışın. Çok rahat oluyor. Ayakları bacakları her yeri sıcacık oluyor
Zumra_Fatma SevgiOzd astronot mont almayi dusunuyorum sivasin kişi cook soguk kizim 1 yasind montu var kurklu polarli ama bacaklari da onemli yani o yuzden astoronot mont almayi dusunuyorum sizde alin bence kisiniz cok soguk ise
SevgiOzd Zumra_Fatma evet bizim buralarda baya soğuk oluyor kastamonudayım astronot anca işimi görür sanırım