Deletedmom_112 Miray17 16 aylık baya büyümüş yapacağını sanmıyorum. Yapsa bile artık gazını rahatça çıkarabilir
Miray17 Deletedmom_112 evet kendi gazını çıkartabiliyor şükür o zaman yinede çok abartmadan yedirebilirim
Miray17 Alerjikrinit ikilem de kaldım bende normal yemekler de kullandığımız kabağı yedirdim ama kabak tatlısı söz konusu olunca tedirgin oldum kabak çekirdeğini de sever biraz kaçırdımı ishal oluyor mesela