Kezban Ahh çok iyi bilirim o duyguyu.Kızımın benim yüzümden düştüğünü görünce içim cayır cayır yandı.Kızımı her beşiğine yatırdığımda bakıp Dualar ediyorum.Allah’ım sen kötülüklerden,kötü olan herşeyden koru diye.Yaradanım koruyor.İnsanlık hali yorgunluğa, uykusuzluğa, dalgınlığa denk geliyor işte.Kendini yinede suçlama.Allah bizlere güç kuvvet, yavrularımıza da sağlık sıhhat versin.Çok geçmiş olsunn.