Susamtanesimoms Birkaç akşamdır serin oluyor diye lcw tulumunu giydiriyordum bugün sabah uyandı boyun bölgesi böyle olmuş isilik dimi nettende baktım isilik boyun bölgesinde olur yazıyor, nemlendirici kaşıntı kremi filan sürdüm
durukusunannesi_ Susamtanesimoms değil sanki çok yaygın bu isilik minik minik nokta nokta oluyor benim bildiğim
Kzmoglum Susamtanesimoms tahriş olmuş gibi tulum şu kışlık olanlardan sa yapabilir çünkü çocuk büyük ve tulum için çok erken geçmiş olsun canım pişik kremi falan sür
PamukPrensesannesii Kzmoglum + aynen tahriş olmuş gibi duruyor. Susamtanesimoms Acaba tulumun fermuar yeri tahriş etmiş olabilir mi ?
Susamtanesimoms Kzmoglum normal kalın olmayan tulumdu birkaç gündür giyiyordu belkide akşam sıcak oldu veya boynuna sürttü serin diye giydirmistim üzerini örtmüyordu, teşekkür ederim nemlendirici filan sürdüm birde pişik kremi sürerim
Susamtanesimoms PamukPrensesannesii Kirazlı olan giyiliydi akşam fermuar yeri kapalı zaten Resimde parlak duruyor çünkü krem sürmüştüm benek benek artık ya tahriş yada isilik ama kremin üzerine azalıyor gibi