3 aydır aşırı ileri derece kurdeşen üetiker hastası pldum bir tür alerji hastalığıymış. Emzırıyorum daha bebegım 1 yaşında. Üç tane hap degıstırdım ucu de ıse yaramadı vücudum komple kabardı şilti kıpkırmızı ve aşırı ağrıyor uyuyamıyorum ve gittikçe yayılıyor. Emdırdıgım ıcın kortizonlu ilaç da kullanamıyorum bir kere kullandım az kalsın çocuk memeyı bırakacaktı kokusundan. Nolur bu durumu yaşayan yada önerisi olan varsa bana yardım etsin ıspartadayız o bölgede doktor önerisi olan varsa da olur özel vs fark etmez