14 aylığız. Bizde aynı durumdaydık. Emerek uyuyordu ve gece sürekli emmek istiyordu. 10-15 kere kalktığımız oluyordu. Bi gece meme yok dedim açmadım sarılıp ninni söyleyerek uyuttum. Daha önce denemiştim çok ağlamıştı ama bu defa kabullendi. Gece kalktığında da vermedim. Gece çok ağladı ninni söyleyerek kucağımda uyuttum çok uzun sürdü uyuması. İkinci kez kalktı yine aynı şekilde uyuttum. Ertesi gece yine aynı şekilde devam ettim. Zaten ikinci gece istedi ama ama vermeyince ağlamadı uyumayı kabullendi. Üçüncü günden sonra uykuya dalış süreside kısaldı. 2 hafta oldu hala bazen istiyor ağlıyor ama sarılıp boynuma başını yaslayıp ninni söylüyorum. O şekilde uyuyor. Gece iki kere uyanıp su içiyor. Geri uyuyor.
Bugünde emzik bırakmayı deniyorum bakalım emziksiz ilk uykuyu atlattık. Onuda 3 günde unutur umarım.