Kızım 1 yaşını dolduralı 1 ay oldu artık küpe taktırsam mı diye düşünmeye başladım tecrübesi olanlar bana süreçten bahsedebilir mi?
-Nerde daha sağlıklı delinir ?
-Ağrı sızı yapıp çok rahatsız eder mi ?
-Küpenin modeli standart mı yoksa çeşitli mi ?çeşitliyse en güvenlisi hangisi?
-Güncel fiyatları nedir ?