Bebeğimi bıraksam bütün gün uyumayacak bir yaşına girmeden atak dönemi mi bu acaba ya gündüz akşama kadar yorgun olup nasıl uyumak istemez çok tuhaflasiyor bu çocuklar her geçen gün daha fazla şaşırmaya başladım bu bir kaç gündür böyle bakalım ne zaman geçecek. Bir yaş rahatmış ama 2 yaş zormuş göreceğiz artık yaşayarak