Sevidmn Sadece mamayla besleniyor bundan 1 ay oncesine kadar fazlasiyla yiyordu ama artık cok zorlaniyor 5 olcu yerken suan 3 olcuyu zor yiyor ne yapmaliyim sizce asiri uzuluyorum ayin 15inde 4 aylik olacak
berilkusum Benim bebeğim baştan beri böyle ama biz alerji maması kullanıyoruz ve sevmediği için zor içiyor kilo alımı da hep az bende bilmiyorum ne yapacağımı
DamLaLina15 Şuan aynı durumu bizde yaşıyoruz . 15inde 4 aylık olacak yaklaşık 3 haftadır bi iştahsızlık var. Özellikle gün içerisinde70-80 cc içiyor akşama doğru 120 ti bulabiliyor. Atağa yaklaşıyoruz diye mi etrafı keşfettiği için mi bilmiyorum 😞