Bnmde gazı felaket arttı poposunda gecmeyen pişik var ve emdikten sonra kusuyor bir de mukusku kaka var, dr sadece kaka tahlili yaptı onda da bi sey cıkmadı kan falan almadı, ama hala bu saydıklarım var bnde ne yapacagımı sasırdım, aom 2 aya yakındır da gecmeyen kabızlık var. Bnde test isteyecegim bu saydıfım belirtikerden olan var mı aramızda