Kocamdaaakocammm canım benimkini bedava taktılar,kendi dogumumu yaptiran doktorum kendi taktı özellikle kendi olduğu zaman gelmemi istedi benim bı bilgim yoktu çok hormonlu hormonsuz diye ebe taktiktan sonra hormonlu taktığını soyledi ben bı ücret ödemedim doktorun insiyatifide olabilir egerki ucretliyse benim doğum yapmam şuan çok sakıncalı çünkü .. doğumumda çok ağır geçtiği kendisi Sahit olduğu için bir ücret aldirmamis olabilir..e nabiza sprial yazılmamış zaten o günü pansuman olarak girmisler