İster istemez takılıyorum her görende zayıf dıyor 18. Ay kontrlunde ogrenıcem artık gelişimini. Kızım suan 16 aylık 8.800 gr cok iştahsız anne sütünü 14 aylıkken kestım günde 2 kere sma mama verıyorum bir öğle uykusu öncesi birde gece yatmadan o kadar. Sonrası rutin kahvaltı öğle aksam bızım gıbı beslemeye calısıyorm ama cok yemez. Dogum kılosu 2.600 gramla hastaneden cıktık. Sızce cok mu zayıf napmalıyım gece sabaha karsı 1 kere uyanıyor su verıp gerı yatıyorum onun yerıne mama mı versem gecede kafam karısık. Saglıklı cok sukur tüm vıtamın degerlerıne yenı baktırdık hepsi normal ama anne olarak takılıyorum ya