Bizim gibi olan var mı çok merak ediyorum. Bebeğim sadece battaniyede sallanarak uyuyabiliyor. Ne ayakta sallanma ne beşik ne de başka bir şey. Hatta ona da alıştığı için artık battaniyede sallarken bile uykuya dalması çok uzun sürüyor. Nereye kadar böyle gidecek bu çocuk kolayca uyumayı ne zaman öğrenecek 😢