Benim oğlum da 2,5-3 aylıkken 10 gün kaka yapmadı anne sütü alıyordu 10 güne kadar normal dedi doktor sonra fitil verdim onunla yaptı bağırsak felcinden şüphelenildi renkli film çekildi ankaraya gönderdi doktorumuz,orda manometri çekildi hiç bir şey çıkmadı 4-5 aylık oldu hala fitilsiz yardımsız yapamıyordu zeytinyağı armut suyu hiç bir şey fayda etmedi, ama huzursuzluğu yoktu bıraksak hiç yapmıyordu 10-20 gün, sonra birden kendiliğinden düzeldi çok yıpratıcı bir süreç ama büyükler hep dedi ki hareketlenmeye başlayınca kakası düzelir öyle de oldu