Benim kırkımın çıkmasına bişey kalmadı hala düşmeyen dikişlerim var ilk günler 6 tane düştü sonra daha hiç düşmedi doktor bana pansuman ds yazmamıştı pansuman falanda yapmadım ilk zamanlar şimdi yapıyorum düşmüyor et kapanıyor ama ipler düşmüyor normal mi?? Benim yaşadığım sorunu yaşayan var mı??