Tam 6.5 aydır uyumuyor abartmıyorum ..
İlk zamanlar kolikti ama ondan sonra ne oldu ?
Çok yorgunum ve çaresizim gece uykusuna 8 de yatıyor 12 1 de kalkıyor geç yatırmayı denedim durum yine aynı gündüz de sallarsam uyur yoksa oda yok sabaha kadar 5 6 ya kadar oturuyorum sonra 1 saat uyuyor o kadar her şeyi deniyorum olmuyor ağrısı yok zira gülüyor beni görmezse ağlıyor yanıma alıp yatırma şansım yok sallamadan asla uyumaz illa beşiği olcak uyku damlası vermişti doktor hafta 1 kere bari uyu dinlen demişti bana artık o da işe yaramıyor ben cidden çaresiz kaldım kızlar geçeceğine inancım kalmadı herkes çok sabırlısın diyor ama tükenmek üzereyim öyle hissediyorum 😞 5 gündür sadece 7 saat uyumuşum diyeceklerim bu kadar kekelemeye başladım artık