Kizlar iyi geceler hepinize. Bebegimi bugün banyo yaptırdık Baya bi rahatladı banyodan sonra emdi uyudu. 5 saattir uyuyor bende temizlik filan derken farketmemisim az once farkettim. Uyumadim uyanir diye bekledim bi 20 dk dir bekliyorum. Sizce uyandırmalı mıyım emzirmek için? Yada bekleyeyim mi kendiliğinden mi uyansın? Genelde 2-3 saatte bir emiyor. İlk defa bu kadar uzun uyudu. Ne yapayım sizce?? Bebeğim ikinci ayını doldurdu bu arada