Yasmin0910 kalkarsin canım evet süre uzun ama bitiyor annesi gazdan kolay valla 😂halılar bir iki defa iirlneecek bunu göze al, en zoru anne cisim var dedirtmek oldu bende ama dedi sonunda elhamdülillah buda bir süreç annesi nasıl ki yürümesi için yaklaşık 11 ay bekliyoruz bunuda bekleyerek atlatacaz şimdi bebeğim 22 günlük gazla uğraşıyorum simdien tuvalet eğitimini düşünüyorum ek gıdasını felan 😂şükür diğeri 4 yaşında artık