Bende maalesef aynı derdi yaşadım. O yüzden uzun süre iç tülbentimden parçalar kesip, tam dikişi kaplayacak şekilde üstünü kapatıyordum. Yani göbek zaten olduğu için arada sıkışıyordu düşmüyordu. İç tülbent koymamın nedeni çok kalın değildi hava da alıyordu o yüzden