Prenses18 @Lina-20 hayır doktor alttan muayene ediyor sizde anlarsınız zaten küçük topak topakbeyaz şey cikiyomu akinti gibi o mantar oluyo hala ara sıra oluyo bende fitil iyi geliyo
Lina-20 Prenses18 bende öyle bişey yok şuan altımın biraz kaşıntısı geçti sirkeli suyla yıkamıştım o iyi geldi ama acıyo aktım kıpkırmızı olmuş bide şiş bence mantar değil enfeksiyon gibi geliyo
Misbebegim Lina-20 candida mantar enfeksiyonu yapıyor vajinada şişlik kaşıntı ağrı acı fitil ya da hapla tamamen ancak ilaçla geçer doğal yöntemler bende işe yaramadı birde şekerli besim çok tuketmekte artıyor seker besliyormus
Dfncgdm2022 Lina-20 nioli yağı🌸herkez kesın cozum dıyor esra ezmecıyı takıp et orda anlatıyor canım bende alıp deneyecem aynı sorunu bende yasıyorum
tugcecnarr Lina-20 Lina-20 zishu markalı kullanıyorum trendyola yazarsanız çıkar çok memnunum fakat her gece ytmadan uygulayın ben o şekild kullandım ve geçti inşallah sizinde bir an önce geçer çok sıkıntılı bir durum süreklide tekrarlayan bir hastalık