Deletedmom_106 Patates kızartma modu 200 derece zaten ben de kullanıyorum. Isıyı eşit dağıttığı için daha çabuk pişiriyor ısısı yüksek olduğu için değil, çünkü 200 derece anlatabiliyor muyum, okudum ve mantık yürütüyorum, fırın da o dereceye ulaşıyor yüksek ısı diyemeyiz