Merhaba anneler benim oğlum 14 aylık ayakta sallayarak uyuyo ve bizim odamızda beşikte şuan yürüyo ama bi yere inip çıkamıyo kesintisiz bi uykumuz yok mamaya uyanıp tekrar hemen uyuyo şuan kesmedim gece beslenmeyi çünkü diş döneminde bişey yemediği zaman mama teklif ediyorum siz ne zaman yatırmaya başladınız tek başına tecrübeleriniz yazın lütfen 🙏🏻