Merhaba 3 vardiya şeklinde çalışıyorum oğlumu kreşe vermek istiyorum fakat 16-24 vardiyasında kafama yatmıyor. Sabah çocuğu kreşe bıraksam gece geldiğimde çocuk uyuyor olucak ve beni 1 hafta görmemiş olucak. Göndermesem ayda 2 hafta gitmiş oluyor. Napsam ya