sedeft_1 Normal doğum yaptım dikisim patladı doktora gittik ama kesik çok yanlış yerde amaliyat Alcan dedi narkoz dedi ben çocuğum var daha 1 haftalık emmesi gerekiyor
sedeft_1 kubrabaygeldi yanlış kesim bacağıma doğru kesilmiş normalde popo ve vajina arası kesilmesi gerekiyormuş ama yanlış kesmişler devlet hastanesi işte
Mustafamom_ Canım sıkıntı olmuyor verdikleri ilaç bana emzirebiilrsin demişti yaptırmazsan da estetik olmuyor sadece iyileşiyor ama