Merhaba arkadaşlar. Kızım 1 yaş 7 aylık hiç bir hastalık belirtisi rahatsızlık belirtisi olmadan bir anda gece uykusunda boğulur gibi oldu kustu zaten zor kusan bir bebek kustuktan sonra yatırdım şimdi de salya aktığını gördüm biraz da horluyor gibi sizce neden ? Başına gelen var mı acaba