Bebeğim 14 aylık ve son 1 aydır fena göğüs ucu acısı yaşıyorum ısırmiyor ama kuvvetli çektiği için dişlerinin izi çıkıyor bu zamana kadar böyle sorun yaşamadım şuan acı yüzünden memeden kesmeyi bile düşünüyorum aktif emdiği için acısı geçmeden yenisi oluşuyor :((