eez Eski molfix daha iyi gibiydi sanki yenisin de ıslaklık göstergesi yok sırf bu yüzden başka beze geçebilirim 😔 sizler memnun musunuz deneyen annelerimiz varmiiiiğ
Senden-bokolmaz eez evet kullanıyorum çok da önemli değil ıslaklık göstergesi elimle anlıyorum zaten dolup dolmadigini tasma falan yok gayet güzel
melodika eez ay ben de pure&soft kullanıyordum ama çok bozmuşlar. Yenilendi diyorlar ama resmen malzemeden çalmışlar. Eski seriden birkaç paket var elimde ama onlar da büyük numara 🤦🏻♀️ mavi paket olan molfix de mi yenilendi ona geçecektim
Birdurummuvar eez ben ona bakmıyordum zaten anlaşılıyor dolu olduğu molfix pure soft öneririm ben onu kullanıyorum onda var.
AnnaKarenina_ eez dandik gibi evet taşma sızma yok gece boyu kaldığında sabah ki sidik kokusu inanılmaz kötü ayroca bezin dışına dokununca bi ıslaklık hissi geliyor çok dolunca
eez Senden-bokolmaz LadyBugg bizim hep kaka arkadan çıkıyor istisnasız her bezde ve zibinina geçiyor ve zibinindan kaka lekesi asla çıkmıyor çöp oluyor
Aslananne1 eez kaka lekesini çıkması için aynı o dk elinle lavabonun önünde beyaz sabunla sıcak suyun altında citile sonra makineye at hiç bi leke kalmıyor benim oğlanın zibinlari.sanki bugün.almisim yepyeni daha bu sayede
Beste56 eez kaka lekesi için tavsiyem zıbın bulaştıktan sonra biraz kendi deterjanızla çitileyin suyla beraber sonra bebek deterjanı yla makineye atın hep öyle yaptım Bi sorun olmadı
Xilda eez domolun leke çıkarıcısı var ben onu kullanıyorum daha 1 kere bile leke kalmadı. spray olanı sonra da elimle durulayıp bebek deterjanıyla makinede yıkatıyorum
BetulDefnee melodika ya çok üzüldüm buna biz sadece pure soft ve prima premium care kullanabiliyoruz diğerleri kanlı Pişik yapıyor .. Ben internetten alıyorukmhep hepsi burada dan belki onlara daha geç gelir yenileenler bakmak isterseniz
aura_meselesi_bu_sekerim AnnaKarenina_ ben bu koku için dün bebeğimi hastaneye götürdüm sandım ki idrar yolu enfeksiyonu olmuş Tahlil yapıldı hiç bise yok Başka bez taktım koku yok…. Yani molfix pure soft da koku yapmış
eez AnnaKarenina_ çok haklısın 2 gündür bende kullanıyorum dolunca altı islak gibi hemen değiştiriyorum
Aslananne1 eez ıslaklığı göstergesi sart değil ki yani bakınca bile anlaşılır dolu olup olmadığı sırf bu yüzden kaliteli bi bezden vazgeçilmez
eez Aslananne1 benim için gösterge önemli bebegim küçük ve sadece anne sütü alıyor. Cisli bez takibi yapıyorum çünkü
melodika BetulDefnee ben de internetten aldım son paketi ama a101’e aktüel olarak gelmişti onlardan stokladım 3-5 paket onlar eski seri. İnternetten aldıklarım yeni ince naylon resmen
melodika BetulDefnee üstelik molfix ile görüştüğüm zaman ürünün yenilendiğini ve artık hep böyle ince ve çil göstergesi olmayan bezlerden üretildiğini söyledi