Merhaba güzel anneler 34+4′de erken doğum yaptım solunum sıkıntısından dolayı oğlum yoğun bakımda kaldı 17 gün ama çok şükür o günlerin hepsi geride kaldı ve şuan 7 ay 15 günlük (doğumundan itibaren baz alıyorum) ve tecrübeli annelere sormak istiyorum ilk diş ne zaman çıktı ? ne zaman destekli oturdu ? Ve ne zaman desteksiz kendi başına oturdu ? Sizin prematüre doğan bebişleriniz 😊