Edalilya 3 gün önce patlamak üzere olan apandistimi ameliyatla aldırdık, fakat bugün çok mide bulantım var . Bu şekilde yaşayan var mı ? Yazarsanız çok sevinirim
Musmutlubiri Edalilya bende olmuştum ameliyat bulantı yoktu ama sağ tarafımda agrı oluyordu; ama normal bence anestezi etkisi olabilir yan rtki ancak atar vücut
eygokkk Edalilya antibiyotik kullanıyor musunuz ameliyat sonrası vücutta enfeksiyon artıyor o yapıyor olabilir bende de olmuştu antibiyotikleri aksatmayın 🙏
gecekusu_- Edalilya bulantım olmamıştı ama aldığınız ilaçlar yan etki yapıyor olabilir isterseniz bir doktorunuza gözükün geçmiş olsun 💐
Edalilya Musmutlubiri inşallah ben de endişelendim acaba bir sıkıntı mı oldu diye zaten ağrı var daha 3. Günüm bugün ama bulantı endişelendirdi
Musmutlubiri Edalilya ağrı bir süre daha devam ediyor normal yani, bulantıda gecer bende bas ağrısı cok. Olmuştu