buussrraa ben ilk sap simplex ile başladım. Sap bebeğimi çok kusturdu. Sonrasında bio gaia başladık yanına da rahatlaması için nurse verdi. Bio gaia probiyotik etkisi var. Nurse tamamen bitkisel. Ben doktor kontrolünde başlamıştım. 3 aylık olunca damlaları kesiyorlar barsak tembelliği olmasın kendisi alışsın diye. Biz şuan 3.5 aylık olduk sabahları yine gaz sancımız oluyor ama artık hareketli oldukları için daha rahat gaz çıkarabiliyorlar. Umarım sende şifa bulursun. Geçmiş olsun 🙏