Arkadaşlar benim bir arkadaşım doğum sonrası rapor bittikten sonra bi iki ay daha rapor süresini uzatmış ama onun parası ne yatar bilmiyorum tabi benimde Eylül 12 de doğum sonrası raporum bitiyor bende 2 ay daha uzatmak istiyorum hem maddi olarak ihtiyaç hemde bebeğim doğduğu gümden beri meme reddi yapmıştı 1 aydır düzenli emiyor en azından bir süre daha göğsümden emsin istiyorum birde market işi olduğu için sezeryan dikişlerim biraz daha iyileşsin diye düşünüyorum ama her doktor sanırım bu raporu vermiyormuş özellikle devlettekiler devlette doğum yapan ve bu konuda bilgisi olanlar var mı bu konuda bana bilgi verebilir misiniz?