Asyaa22 Kızlar merhaba kızım 11 aydan beri çok asabi ve direk ısırıyor şuan tam 12 ay oldu bu 1 haftadır dahada arttı omuzlarım mor geziyorum diyebilirim sinirlenip hirslandigi an ısırmaya kalkiyo dönemsel olabilir mi
MeTeCa Asyaa22 Bizimki de öyle sabah akşam nereyi yakalarsa 😂 Unutturmaya çalışıyoruz, biz öpüyoruz ve ayağımızı, elimizi çekip hayır diyoruz. Gittiği yere kadar bakalım
maliannesi Evet dönemsel bir iki ay sonra unutuyorlar bebişe şuan oyun gibi geliyordur siz çok tepki vermeyin daha sonra kendiliğinden unutuyor