Arkadaşlar mamalarınızı nerden alıyorsunuz ben e bebekten sipariş ediyorum en son 360 mı 380 miydi 400 oldu 2 hafta geçmedi 420 oldu 2 hafta geçmedi şimdi 450 olmuş şaştım kaldım her hafta zam geliyor bu kadar da üst üste aralıksız zam gelmesi çok mu normal haksızlık ya