Kızlar benim saçım hep dökülüyordu, hamilelikte dökülme baya azalmıştı doğumdan 3 ay sonra aşırı dökülmeye başladı ve hala avuç avuç dökülüyor ve ben bunun için bişey de yapmıyorum çünkü daha önce herşeyi denedim fayda bulamadım nasılsa yerine yenisi çıkıyor diye 😀 Sorum şu; değişiklik istiyorum sombre veya brushlight gibi.. daha çok dökülür mü ? Ya da bakımını faalan nasıl yapmalıyım böyle bı durumda. Deneyimlerinizi yaziverin 😏 (saçlarım ince telli ve düz)