Senden-bokolmaz Gebelik şüphem yok.duzenli adet oluyorum.son iki aydır sürekli mide bulantısı yaşıyorum açken de tokken de.yemek yedirmiyor bana mecburiyetten zorlayarak yemek yiyorum başına gelen var mi hastanrye gidicem ama randevu yok 🥺
gencmom_ Senden-bokolmaz geçen gün geldi bayılma noktasına geldim ve şuan da aşırı ağrılarım var kronik gazmış
Aleyna02 Senden-bokolmaz bende burada bekleyeyim 1 aydır bende aynılarını yaşıyorum çok kötü bir durum ya 🥲
Zeyzeyyyyyy Senden-bokolmaz aynısını yaşıyorum üstüne baş dönmesi baş ağrısı nöroloji gördü kbb gördü en son iç hastalıkları gördü miğdeden yarın endeskopi yapılacak allahkimseye yaşatmasın çok zor kusmalardan kaç kere acillik oldum
Senden-bokolmaz gencmom_ kronik gaz mi .gaz sıkıntısı yaşıyorum ama nasıl bı bağlantısı olabilir ki gazla
bademli_puding Senden-bokolmaz bende var enfeksiyon çok midem bulanır doktorum söylemişti enfeksiyon mide bulantısı yapar diye
gencmom_ Senden-bokolmaz hemen anlatiyim mide bulantısı oluyor ama öyle tarif edilcek gibi değil kussan ölceksin kusmasan da ölceksin gibi sabaha kadar karın ağrısı sanki kasıklardan başlayıp sırt bele vuran tipten sonra baş dönmesi bu posta cevap yazdım arkasından tekrar yaşadım ter boşaltıyorsun ama soğuk onu anlamıyorsun baygınlık geçiriyorsun 2 gün önce acile gittim kaldırıldım daha doğrusu gebelikten şüphelendi doktorum negatif cıkınca enfeksiyon testi yaptı oda negatif en son filme soktu ve baktı ki 2015 den bu yana hep filmlerim aynı gaz problemi kronik dedi ve hala geçmedi reğlm geçikiyor diyince doktor bana bir gaz çıkarma 40 doktora bedel dedi
Senden-bokolmaz bademli_puding çok enfeksiyon atlattık hiçbirinde yaşamadım. Şuan olsa anlardım ama yok
-_-hUysUzvetatlikadin Senden-bokolmaz bunu doktordan başkası anlayamaz çok sebebi olabilir midende sorun olabilir vertigo vardır enfeksiyon yapabilir birşey yan etki yapıyordu yediğin dokunuyordur hiç birşey yoksa stresten bile olabilir
Senden-bokolmaz -_-hUysUzvetatlikadin stres hayatımda hep vardı .modemden şüphe duyuyorum bide bobregimden .endoskopiden de çok korkuyorum daha önce doktor önermişti ama yaptıramadım
bademli_puding Senden-bokolmaz doktora gitmelisin belki vitamin değerlerin kan değerlerin düşüktür bunlarda etkiliyor
-_-hUysUzvetatlikadin Senden-bokolmaz öyle düşünme korka biraz cesaretini toplamaya çalış Allah korusun ya bi rahatsızlık varsa erken teşhis edilebilir belki hafif bir durum hemencşk geçecek yani ilerletip acısını çekmektense korkuna yenmeye çalış gerçi demesi kolay tabi ama inşallah düzelir ve ciddi birşey değildir geçmiş olsun