Emine_2222 Kızlar aylardır kollarımın üst tarafında isilik benzeri şeyler çıktı ve geçmiyor kaç ay oldu geçmedi normalde isilik olsa hemen geçmesi lazım değilmi ne yapmama gerekiyor acaba bunun için