Huzur_kokulumevlat 14 aylık bebegim grip dünden beri ne yaptıysam dakikalık sürüyor ggündüzleri bi şekilde geciuor ama geceleri zorluyor sonra tekrar ağlıyor doğal yollarla çözüm arıyorum artık fikriniz var mı ne yapabilirim srrum dışında banyo dışında 😓
Gizemctn Huzur_kokulumevlat anladığım kadarıyla burnu tıkalı degilmi geceleri daha çok oluyor benim kızımda öyleydi.. kuru soğanı 2 ye kesip üzerine 5 6 adet karanfil batiriyorum ve bı tabağa koyup yattığımız odaya koyuyorum baş ucumuza . Kokusu olabilir ama zaten sabah kalkıp camı açınca geçiyor. Biz böyle atlattık nefes alamiyordu resmen yavrum deneyin derim
Karl_ozlem Huzur_kokulumevlat benim bebeğimde 14 aylık 2 gündür grip uyuyamıyor ağlayıp durıyo uyanıyo burnu tıkalı hemde akıuo ne zaman geçer nasıl geçer bilmiyorum inşallah ciğerlere inmeden geçer
Ebus2045 Huzur_kokulumevlat buhar makinesi kullanın mutlaka yani odadaki nemi dengeleyin o rahatlatıyor. Bide eczanede bu yaka kısımlarına damlatılan bı damla gibi bişey var oda fayda ediyor. Ekstradan soğanı ortadan bölüp karanfil takın üstüne odaya hatta yatağının baş ucuna koyun fayda ediyor
Huzur_kokulumevlat Gizemctn valla çok teşekkür ederim rabbim seninde çaresiz gununde hizir gibi yetişsin inşallah soğanı kestim emzigininde üst tarafına sürdüm az bişi kokusu açtı ve suan uyudu😭 çok şükür 👶
Gizemctn Huzur_kokulumevlat çokta sürmeyin emzige tenine degdikce tahriş edebilir dikkat edinn. Bool bolda su icirin gece. Rabbim tüm evlatlarımıza şifa versinn. Sağolun duanız icindee ❤️❤️
Huzur_kokulumevlat Gizemctn hafif sürdüm az bişi kokusu açtı uykusuna etki etti ne demek 🤗 amin hiçbir çocuk hasta olmasın inşallah 🤲
Huzur_kokulumevlat Karl_ozlem çok geçmis olsun akması iyidir zaten tıkanması kötü soğanı denedim ise yaradi ama huzursuzluğu ateşi vardı saat 4 doktordan geldik şimdi diş tetikliyor dedi doktor burun spreyi verdi grip içinde kendim iburamin veriyordum pekmez ısıttım süt de ısıtıp zerdecal ekledim biraz bogaz agrisi olmaması için bence sende dene en azından boğazına inmesin tekrar çok geçmis olsun inşallah kısa zamanda iyilesirler
Edaa_K Karl_ozlem nebulizatör varsa onunla hava verin mutlaka ciğerlerine inmesini engelliyor öksürük olursa tıkanmasını engelliyor ve cold mix var ondan alın yastığına burnuna yakın kısma 2 damla damlatın rahat nefes almasını sağlıyor.
Huzur_kokulumevlat Edaa_K yaa çok vermedim günde 1 kez o da kendi kaşığıyla yarım kadar normalde hiç ilaçtan yana değilim doğal yöntemlerle yapmaya çalışıyorum ama o gün beni kurtardı doktora söyledim cok iyi devam et dedi gözetimle calpola da devam et dedi bugün vermedim mesela çok çaresiz hissedersem işte 😏
Barlasveannesi23 Huzur_kokulumevlat hayır etmez vicks eskiden soğuk algınlığında kullanılıyormuş ben küçükken çok hasta olurdum havala derecwsi resmen annem hep ayaklarımın altına kol altlarıma sürerdi burnum benim genelde hep tıkalı olur annem hep burnuma çok az düdak üstü işe oraya sürerdi ama çok az çünkü çok etkili rahatsız olmasın ve ben hala kullanıyorum o şekilde bebeğim diş çıkartırken ateşlendiğindede ona kullandım zararı yok sadece dozunu kaçırmayın
Huzur_kokulumevlat Edaa_K bunu bi büyüğümden de duymuştum ama bebek için olanını düşünmüyor değilim en azından grip tıkalı burun için bi doktoruna da danisirim çünkü bende kararsız kaldım
Huzur_kokulumevlat Barlasveannesi23 anladım çok teşekkür ederim bunu daha önce duymuştum ama ateşli olursa daha da kötü olur demişlerdi ondan sormak istedim bebek için olanına bakacam mutlaka tekrar çok saolun
Barlasveannesi23 Emin olamazsanızda bebekler için vicks var ondan kullanabilirsiniz eczanelerde satılıyor