Evet özellıkle sol bacagım dızım, ayaklarım eklem yerı falan.Doktor gebelık surecınde ödemin bazı sınırlere ve dokulara baskı yaptığını bu sebepten olduğunu söylemişti. Emzırdıgım ıcın ılac veremedı, parol alabılırsın demıştı. 6 aya doğru kendılıgınden gectı