beyzacmvrc Ballibademin_21 olmuyor önemli olan iç harcını kavurarak yapmanız kavurmazsanz pirinçler kırılır
civcivannesiii Ballibademin_21 ben Tokatlıyım biz 10 kilo birden sarıp atarız buzluğa lazım oldukça pişirir yeriz tadıda gayet güzel olur
perilice_1 Evet ben yapmıştım aşırı kötü olmuştu tadı pirinçler hep kırılmış bulgur gibi olmuştu bi daha tövbe :))
civcivannesiii Ballibademin_21 yeni gördüm kusura bakmayın evet kavurmalısınız birazda su eklemelisiniz kavururken yoksa buzluktan çıkardığınızda pirinçler sarmayı çok patlatıyor delik deşik oluyor
aliaras_2022 Ballibademin_21 kavurmana gerek yok normal hazırla sar saklama kaplarına koy pişireceğin gün ye sabah. Erkeneden yada akşamdan çıkart önemli olan bunu iyice çözülmeli sonra pişir hiç bir şey. Olmuyor