İyi günler benimde oğluma kalp yetmezliği tanısı konuldu ve ben iki aya kadar hiç anlamadım tasadufen doktor kontrolünde öğrendik aourt damarı. Dar kalpinde delik var ve sol kalpin sol tarafı hiç gelismemis ve apar topar bizi İstanbul’a gönderdiler anjiyo olduk sonra akabinde aort damarı genisletmek ve rahat kan akışı olamsi için ameliyat oldu bir ay yoğun bakım servis sürecimiz oldu taburcu olduk ve ertsi günü tekrar şikayetimiz devam etti . Doktorumuz bize sol tarafın daha da işlevini yetirdigini ve sağ kalpin de çok çalıştığı için genişleme yapmış bundan sonra çocuğunuz yarım kalpli olucak sol taraf daha işlevini yapıyor küçük kaldığı için ve ikinci ameliyat tehlikesi çok fazla ölüm riski var dedi bize