ltfye aynı durumu bizde yaşadık ama çok şükür meme reddi olmadı açıkcası biberon benide korkutmuştu kaşık biberon almayı düsünüyordum bebek hemşiresi yenidoğan olduğu icin nefes borusuna kaçma ihtimalinin yüksek olduğunu söylemişti phlips avent kullandık çok şükür bi sıkıntı yasamadık hala da sağdığım sütü veriyorum