Kızlar kızım genelde gece 2 kere beslenmek için uyanır. Gece 11 ve 2 buçuk arası herhangi bir saatte ve sabah 5 - 5 buçuk arası. Ama 2 gündür çok yüksek sesle ağlıyor böyle bağıra bağıra aaa diye ve ikna olmuyor, mecbur bezinide değiştirmem gerekiyor mama içtiğine sanırım bezi doluyor hemen, tamam annecim tamam kızım diyorum öpüyorum kokluyorum yok yani bende sihirli değilimki 1 saniyede bez değişiyim mama yapıyım, bez değişmesem bile maması olana kadar delleniyor mamayı içince susuyor içtiğide 60 ml hemen uyuyor geri acaba uyanınca dişi mi ağrıyor yoksa uykusu bölündü diye mi böyle ağlıyor sadece dün ve bugün böyle anlamadım ya elim ayağıma dolanıyor öyle ağlayınca