Kızım haftaya 6 aylık olacak eşimle alışveriş zamanı hiç büyük beden kıyafetler almadık gelişimi vs nasıl olur diye boşuna masraf etmeyelim dedik şimdi yavaş yavaş taht Sweat tarzı şeyler alıyorum tercihim se Waikiki hem uygun hem de kalitesi güzel.. bu sene İstanbul felaket sıcaktı kızım neredeyse hep zıbınlaydı elbise gitdirdiğimde bunalıyordu hemen kışlık için meler almalıyım mesela yelek hırka dolu 2 tane de montu var peluşlu üstünü örtülmesinden nefret ediyor örtsek bile hemen açıyor kışın evimiz genelde 24 derece oluyor uyku tulumu iyi bir şey mi onu giyince üstüne bir şet örtmeye gerek kalmıyormuş sanırım doğru mu? Onun tog değerleri oluyormuş onu neye göre alıyoruz