Merhaba spirali bu ay çıkarttırdım bebek istiyoruz adet günüme 1 hafta var ama bugün peçeteye hafif su gibi pembe leke geldi. Erken mi regl oldum? Yoksa bu yerleşme olabilir mi? Dün belime ağrıda girmişti anlamadım🤷🏻♀️ İlk bebeğimde böyle bişey olmadı. Acaba spirali çıkarttırdım diye düzensizlik mi oldu?