Gizemeymen00 oğlum 25 günlükken Samsun’dan Diyarbakıra geldik. 1 hafta boyunca ağlamaktan çatladı. Gaz sancıları sandım ama 2 gün ne gece ne gündüz 10 dakikadan fazla uyumuyordu aşırı huzursuzdu. Doktora götürdüm bebeğin kum döküyor dedi. 15 dereceden 45 dereceye gelince su kaybı olmuş. Ben sütüm olsun diye her emzirme öncesi ve sonrası bol su içiyorum doğumdan beri, zaten terliyoruz fazlaca su kaybımız oluyor diye günde 4 litre rahat içiyorum. Buna rağmen bebeğime sütümdeki su yeterli gelmedi. İçme suyunu kaynatıp içirdim önceleri çay kaşığı ile veriyordum 2 ay 1 günlük biberonla 5-6 yudum içmesine izin veriyorum ve inanılmaz rahatladı oğlum. Anne sütü dışında birşey vermek istemiyordum ama bebeğimin rahatladığını görünce keşke daha önce verseymişim dedim.