Duru040722 safra kesesindeki taşın ne yapacağı hiç belli olmuyor. 2 yıl çektim. O ağrılar var ya suni sancı aldığımda çektiğim acı bile hafif kalır yanında. Nefes alamıyordum ağrıdan. Doktor yaşın küçük ameliyat için bekle demişti bana. Bir zararı olmaz mı dedik. Yok ya taşlar büyük zaten olmaz bir şey demişti. Ben tabi sürekli acildeyim sancılardan dolayı. Bir kere yine çok kötü oldum devletin aciline gittim. Bana tahlilde yaptılar safra kesemde taş var diyince. Sonuçlar çıktı apar topar yatışımı yaptılar. Taşlar enfeksiyon yapmış ve tüm kanıma karışmış. Sarılık olmak üzereymişim. Yüzüm, gözümün beyazı falan sapsarı olmuştu. 3 gün boyunca serum taktılar iğneler tahliller. Bir yudum su içirmediler hiçbir şey yedirmediler. Enfeksiyon temizlenince hemen ameliyat günü verdiler. Devlette ameliyat olmak uzun bir süreç ama araya sıkıştırdılar bir daha enfeksiyon kaparsam daha kötü olurmuş diye. Çektiğim bir sancı kadar bile ağrım olmadı ameliyattan sonra. Benim tek sıkıntım omuzlarımın tutulmasıydı. Ameliyathane soğuk olduğu için omuzlarım tutuldu ve ben ameliyat olduğum günün gecesi oturarak uyumuştum. Bir gün kalıp çıkıyorsunuz. Pansumanımıda kendim yapıyordum. Dikişlerimi aldırmaya gittim alınmış hiç anlamadım bile. Gerçekten dünya varmış keşke o doktoru dinlemeyip hemen olsaymışım diyorum hala. Tam 10 yıl oldu ameliyat olalı☺️