As_li pazar gununden beri ilişkim olmadı kızlar hapımı dun ve bugun unutmuşum napcam sizce kalır mıyım hamile?
piremsesssannesi As_li la havle ya gerçekten şöyle postlara la havle vela kuvvete şaka mısınız kardeşim insan şunu yazarken mantıklı acaba yazmam diye sorgulamaz mı hiç
cnn29 As_li Canım pazar günü en son ise ne gibi bir şey olabilir anlamadım? Eğer içmediğin gün yani dün girdiysen ilişkiye hamile kalabilirsin tabi yoksa niye nasıl kalasın. Öğrenmek istediğin bumu onuda tam anlamadım ama
Ygtoglm-- As_li canım benim bu nasıl mantık hatası bi soru. Yani pazar gününden beri ilşki yoksa? Ve hapı atmamışsan ? Nasıl hamile kalcaksın ki. Hani hamile kalmak için ilişki gerekiyor ya. Ama tabi sen bilirsin yine de
Birdurummuvar As_li tebrikler Kazandınız Diyesim geldi konu ile ilgili bilgim yok ama halay çekelim derseniz varım. Lorke lorke lorke hanımeey lorke
Sehpayacarpanserceparmak Knk pazardan beri iliskiye girmediysen suan niye hap icesin ki zaten bence bi b12 filan ic daha cok ihtiyacin var gibi